"Žáci přišli na jiné myšlenky a moc se jim to líbilo, byli aktivní, ptali se a diskutovali..."

Chtěla bych Vám poděkovat za další úžasné hodiny pro mé žáky a studenty. Z první série jsem využila všechny Vaše prezentace, které nás motivovaly k další tvorbě i k otevření podrobnějších kapitol z dějin umění.
Mgr. Šárka StaňkováUčitelka výtvarné výchovy
Dnešní předpřijímačkovou odpolední (a už notně nervózní) dvouhodinovku Vv jsme strávili s Vaší prezentací s Monou, Fridou, perlou, hranostajem a Venuší .... přišli na jiné myšlenky a moc se jim to líbilo, byli aktivní, ptali se a diskutovali .... díky moc Jani!
Mgr. Terezie DörrerováUčitelka výtvarné výchovy

"To už je konec? Škoda."

Co více si učitel může od svých studentů přát 🙂

Webináře Jany Jendrykové jsou úžasné pro svůj originální a velice kreativní přístup. Zažíváte zas a znovu, jak přiblížit dětem dějiny výtvarného umění nenásilně, zajímavě, vtipně... dotknout se "jejich struny". Hodiny jsou velice podrobně připraveny a to obdivuji. Po ukončení hodiny vám automaticky naskočí pocit "To už je konec? Škoda." Co více si učitel může od svých studentů přát 🙂 Děkuji mnohokrát Janě Jendrykové za její energii, kterou na mě dokáže pokaždé při webináři přenést. Přeji Janě stále takové nadšení pro věc.
Mgr. Jana KvětováUčitelka výtvarné výchovy

"Doporučuji tento webinář všem vyučujícím

výtvarné výchovy  na 2. i 3. stupni."
 

I druhý seminář na téma Co žáky přirozeně zajímá ze světa výtvarného umění byl poučný, zajímavý, prostě senzační. Lektorka nás zatáhla do sítí umění a webinář utekl velice rychle. Již se těším až budu moci její informace a metody použít na ty moje puberťáky. Věřím, že je to zaujme. Již se nemohu dočkat pokračování webináře v roce 2024. Ještě jednou děkuji a doporučuji tento webinář všem vyučujícím výtvarné výchovy na 2. i 3. stupni.
Mgr. Milena JiříkováUčitelka výtvarné výchovy

"Konečně seminář, kde se řeší především praxe a zkušenosti, které jsou pro nás tak cenné!"

"Děkuji za velice přínosné informace, prezentace a postřehy. Taktéž děkuji za nový vhled do aktuálních témat umění. Těším se, až je představím žákům. Věřím v hodnotné zpestření výuky :-)! Konečně seminář, kde se řeší především praxe a zkušenosti, které jsou pro nás tak cenné! Doufám, že se budu moci zúčastnit dalšího semináře!"
Lucie PeterováUčitelka výtvarné výchovy

"Tak by měl ,myslím, dobrý kurz fungovat..."

Pokračující webinář byl opět skvělý, nabitý informacemi. Inspiruje k dalším otázkám, každý máme své zkušenosti, které se dají s vašimi propojit, ale je fakt, že mě napadají až po absolvování tohoto kurzu, vašich témat. Tak by měl ,myslím, dobrý kurz fungovat. Děti reagují na vizuální podněty z vašich prezentací úžasně. Je tu vidět kus práce a spousta času strávená pečlivou přípravou. My řadoví učitelé to dovedeme ocenit, protože víme , co času člověk stráví přípravou kvalitní hodiny...Děkuji moc a věřte, že nabíjíte energií a dodáváte chuť učit i v tomto termínu blížících se prázdnin, kdy mnohé žáky, zvláště devítky, je velmi těžké zaujmout.
Mgr. Helena NávratováUčitelka výtvarné výchovy

Je skvělé, že prezentace se týkají právě aktuálních záležitostí.

Ještě jednou děkuji za velmi inspirativní a příjemný webinář a zaslané materiály. Je skvělé, že se týkají právě aktuálních záležitostí. Vaše minulé přípravy jsem použila v tercii a kvartě. Například téma "Proč je umění tak drahé" žáky velmi zaujalo a "rozšouplo" k pobavené diskuzi a porovnávání hodnot. Využili jsme toto téma jako přechod k impresionismu a následné malbě. K práci J. Pollocka se ještě určitě vrátíme, jakmile bude příležitost vyrazit ven, tam bude dostatek prostoru jak pro tvoření, tak i pro "šamanské tance" 🙂 Co mě velmi mile překvapilo, že prezentace skutečně vyšly přesně na vyučovací hodinu, aniž bych musela sledovat čas. Těším se na pokračování 3 😉.
Mgr. Dita KosičkováUčitelka výtvarné výchovy

"To nejde nenapsat:) 14 dní zpět se toulám s dvouletou..."

To nejde nenapsat:-) 14 dní zpět se toulám s dvouletou vnučkou po Praze a ejhle - zaujal ji plakát ....lebka...vyteklé oko....na dotazy Čo to je jsem ještě tehdy neuměla odpovědět:-)Teď už bych věděla:-) O víkendu... návštěva Florencie a galerie Uffizi:-) jsem mohla machrovat u obrazu Zrození Venuše:-) Ovšem, co mě dostalo...poutač na Banksyho (nevím, jak vyskloňovat), to už jsem nechápala:-) Bylo málo času a nedokázala jsem rozklíčovat o co jde, ale byl tam!!!!:-) Tímto bych Vám chtěla moc poděkovat, nějak po 22 letech dochází dech:-)a jsem vděčná za každou inspiraci a pomoc při hledání nápadů, motivace... Vaši jednu hodinu jsem použila v projektu Den s Ámosem, kdy jsem měla výtvarnou dílnu, kde děti různých věkových skupin vytvářely "Pollockovou metodou" výukové předměty. jedna skupina se do toho tak ponořila, že mi bylo líto, že jsem nemohla položit na zem obr papír a nenechala jsem je tančit:-) (málo času). Momentálně mám v hlavě žudra, která by mohly děti zakomponovat do svých děl, tak jako Jan Vytiska. Trošku mám strach, aby se mi to nezvrhlo, ale kdo se bojí.... Též se těším a doufám, že budete opět posílat prezentace...Banksyho jsem s dětma nikdy nedělala, obrovskou street artovou stěnu ano. Tady to vidím na nápad, malovat po škole....ale to bude chtít hodně promyslet:-).
Kateřina UrbánkováUčitelka výtvarné výchovy

"Moc se mi líbí, že témata jsou pestrá, uplatňují průřezová témata (umění a postavení žen ve společnosti, umění a kulturní instituce, umění a politika, umění a jeho hodnota, umění a kulturní dědictví:)"

Jsem moc ráda, že jsem měla možnost zúčastnit se i druhého webináře a moc jsem se na něj těšila, protože první díl mi velmi pomohl obohatit výuku výtvarné výchovy a pro studenty byla témata atraktivní a zajímavá. Stejný dojem mám i z pokračování a těším se, až budu se studenty otevírat nová atraktivní témata. Moc se mi líbí, že témata jsou pestrá, uplatňují průřezová témata (umění a postavení žen ve společnosti, umění a kulturní instituce, umění a politika, umění a jeho hodnota, umění a kulturní dědictví ...). Vše je zpracováno atraktivní formou a obsah výukových jednotek lze použít na 2. stupni ZŠ (víceletá gymnázia) i pro SŠ.
Mgr. Lenka LichtenbergováUčitelka výtvarné výchovy

"Byl to opět precizně zpracovaný, smysluplný webinář. "

Moc vám děkuji za zaslání osvědčení i prezentací. Byl to opět precizně zpracovaný, smysluplný webinář. Děkuji za všechnu energii a spoustu času, který jste prezentacím i nám věnovala.
Mgr. Milada KrampotováUčitelka výtvarné výchovy
"Navazující webinář byl super, opět jsem se dostala nové impulzy k výuce výtvarné výchovy na 2. stupnI ZŠ. A pojďme si říct, že je to někdy sakra náročné, ale krásné 🙂 Paní Jana má hodiny perfektně připravené a 4 hodiny webináře utečou díky tomu jako by nic :-)".
Mgr. BcA. Lenka SýkorováUčitelka výtvarné výchovy
Děkuji opět za skvělý webinář a opravdu mooooc se těším na pokračující trojku 🙂
Mgr. Zdenka VrbováUčitelka výtvarné výchovy

"...opět mám k dispozici 4 vynikající balíčky pro výuku, které hodlám využít co nejdříve."

Na pokračovací seminář jsem se přihlásila velmi záhy po jeho vypsání, protože jsem věděla, že nápady lektorky a návody na výuku jsou velmi prakticky využitelné v hodinách a opravdu se setkávají s nadšením ze strany žáků. Očekávání bylo opět splněno, protože nejenže dokáže lektorka nabít nadšením, srší pozitivní energií a zápalem, ale opět mám k dispozici 4 vynikající balíčky pro výuku, které hodlám využít co nejdříve. Lektorka dokázala vyplnit díru na "trhu" a zatraktivnit výuku dějin umění velmi moderním způsobem, který odpovídá požadavkům dnešní doby. Nejen tedy pro žáky, ale i pro nás učitele, její semináře představují úžasně motivační prostor, abychom dokázali stále "hořet" pro výuku.
Mgr. Markéta OndruškováUčitelka výtvarné výchovy

"Teď mě čeká hospitace od vedení a já se těším, že můžu využít jednu z nových hodin od Jany."

Na webinář k Janě jsem usedla po dlouhém dni s odpoledním vyučováním. Byla jsem opravdu velmi unavená, i přesto jak moc jsem se těšila na navazující další 4 nové hodiny. Jana mě opět překvapila a osvěžila svou energií a radostí, které vkládá do své práce. Celou dobu jsem se usmívala a hltala každé slovo. Často jsem se musela hlídat, abych stále nebyla první, kdo chtěl odpovídat na její záludné otázky. Teď mě čeká hospitace od vedení a já se těším, že můžu využít jednu z nových hodin od Jany. Takže mi držte palce, ať zvládnu vše aspoň z půlky tak dobře jako autorka. Díky Jani za motivaci.
Mgr.Zuzana LhotováUčitelka výtvarné výchovy

"Seminář vol. 2 byl opět naprosto famózní..."

Seminář vol.2 byl opět naprosto famózní. Tolik nových nápadů a jeden nový umělec mě obohatil. Nemůžu se dočkat, až hodiny zase použiju. Z předchozího webináře mám odzkoušené zatím 3 prezentace a musím si říct, ze žáci jsou vždy překvapeni, kam až umění spěje. Na výletě do Prahy sami od sebe paní učitelku požádali, zda by mohli na výstavu Davida Černého. Tak Top, těším se na trojku♥️♥️.
Rezina PleskačováUčitelka výtvarné výchovy

"A bude to nový inspirativní vítr do moji výuky."

Moc děkuji, za pokračování vašeho Webináře. Bylo to opět velice inspirativní a jistě to nejen mě, obohatilo o nové znalosti a pohledy do výtvarného umění. Bylo to úžasný vhled do moderního i současného umění. Ráda použiji k doplnění výuky v ZUŠ. A bude to nový inspirativní vítr do moji výuky. Těším se na nová setkání s Vámi. Vím, že je za tím mnoho práce a moc děkuji. Mgr. Libuše Roudnická
Mgr. Libuše RoudnickáUčitelka výtvarné výchovy

"Vaše lekce jsou výborné v tom, že je mohu ihned použít a vím, že fungují."

Musím říct, že jsou pro mě webináře velkou motivací a proto jsem se účastnila jeho pokračování. Jsem začínající učitel na gymnáziu a zuš a hledám cesty, jak žákům jejich hodiny dějin umění dělat mnohem zajímavější. V letošním školním roce jsem díky Vašemu webináři z loňska začala postupně přepracovávat prezentace k jednotlivým tématům dějin umění na gymnáziu a mám v plánu k nim vytvořit i pracovní listy. Práce ale není vůbec jednoduchá. Na to, aby vizuál a obsah vypadal zajímavě a poutavě, je potřeba velké množství času. Jedna prezentace mi trvala minimálně týden a určitě by se na ní dalo ještě hodně pracovat. Takže velice oceňuji práci, kterou do webináře vkládáte. Další várka Vašich skvělých lekcí mě opět přivedla k otázce, jak ještě lépe koncipovat a vyučovat dějiny umění pro žáky tak, aby z nich mohli také maturovat. Vaše lekce jsou výborné v tom, že je mohu ihned použít a vím, že fungují. Je vidět, že lekce máte ověřené a jsem přesvědčena, že jsou i několikrát upravené tak, aby byly co nejfunkčnější. Myslím, že máte velký dar se na studenty daného věku naladit. Chci tedy velice poděkovat, že se této práci věnujete, jste pro mne inspirací. Přeji, ať se Vám daří a ještě jednou děkuji za Vaši práci.
Marie DinkovováUčitelka výtvarné výchovy