To je otázka, která žáky přirozeně zajímá

ze světa výtvarného umění!!!

 

Jak vypadá moje vyučovací hodina na toto téma?

Podívejte se:)

Chcete prezentaci a přípravu k této vyučovací hodině ZDARMA?

 

Chcete mít více takto připravených vyučovacích hodin

a ušetřit spoustu času?

 

Ke každému webináři získáte e-book s 4 vyučovacími hodinami!!!

Co o eBooku říkají učitelé VV

Výtvarka s Janou je jednoduše parádní počin. Je to precizně propracovaný systém výuky teorie umění. Jeho použití v praxi vede k bezprostřednímu a ohromnému zájmu a spolupráci žáků. Dostala jsem od Jany nabídku na vyzkoušení ukázky e-booku zdarma, kde je prezentace k vyučovací hodině na téma "Proč je umění tak drahé?" Do e-mailu mi přišla PDF prezentace a přiznám se, že jsem byla rozpačitá a vůbec jsem nerozuměla, co mám dělat. Po konzultaci s Janou jsem hodinu vyzkoušela. To, co se v hodině odehrálo mě naprosto odzbrojilo. Hned po vznesení otázky: "Proč je umění tak drahé?" žáci okamžitě zbystřeli. Během prezentace byli velice aktivní a předbíhali se ve psaní svých názorů na tabuli, každá stránka prezentace byla řádně prodiskutována. Nečekala jsem, jak jsou žáci lační po vědění. Jeden žák dokonce řekl, že pořád jenom něco tvoříme, ale že oni by už chtěli znát historii umění. Jsem opravdu šťastná, že se mi tento projekt dostal do rukou. Naprosto souhlasím s takovou formou výuky, ušetřilo mi to několik let práce a věřím, že mé hodiny budou u žáků velmi populární. Už se nemůžu dočkat na absolvování webináře, který Jana nabízí pro učitele výtvarné výchovy.
MgA. Veronika PlátkováUčitelka výtvarné výchovy
Hned na začátku prezentace jsem měla možnost pozorovat, jak atraktivní je pro žáky otázka "Proč je umění tak drahé?". Jen výzva k tomu, aby se pokusili na tuto otázku odpovědět, vedla k čilé diskuzi plné emocí a názorů. Cena za Pollockovo dílo vzbudila pobouřené reakce výsměchu a nepochopení. Navzdory tomuto, se ale žákům v další fázi prezentace podařilo výstižně popsat, jaký by měl umělec být, aby jeho dílo mělo danou hodnotu. Díky logické posloupnosti v prezentaci si vlastně sami došli k porozumění dané problematice. Ukázka ze života a díla Vincenta Van Gogha jejich uvědomění ještě prohloubila. V závěru prezentace se žáci shodli, že konečně pochopili, v čem tkví ona záhada kolem cen výtvarných děl. Ačkoli, jak uvedla jedna 11 letá slečna: "Stejně se mi ty mazanice nelíbí"...:-) Jak vidno, bude to ještě dlouhá cesta, než žáci dojdou k pochopení všeho, co je na poli Dějin umění třeba. Díky Janině práci to však pro mne, jako učitelku, bude cesta mnohem snazší... Janin e-book mohu vřele doporučit!
Mgr. Romana KubešováUčitelka výtvarné výchovy
Když jsem na internetu hledala nějakou "zajímavou" inspiraci pro přípravu hodiny VV pro 2. stupeň, náhodně jsem našla na IG Janu a její E-book. Byla jsem jak v Jiříkově vidění, že se konečně někdo pouští do výkladu dějin umění "jinak". Hned jsem si ukázku zdarma stáhla a druhý den u deváťáků použila. Hodina mě překvapila. Žáci byli úžasní. Rozvinula se diskuze se spoustou podnětných otázek. Pro mě, jako vystudovanou průmyslovou designérku a pedagožku VV, to byla obrovská zábava. Domnívám se, že Jana přišla na to, jakou cestou se má ubírat moderní výuka výtvarné výchovy. Jen tak dál.
Mgr. Iveta BaštrnákováUčitelka výtvarné výchovy

Co Vám eBook přinese?

Ušetříte čas

Základem k úspěšné teoretické hodině výtvarné výchovy je perfektně naplánovaná příprava a prezentace. A to zabere spoustu času!

Hodnotný zážitek

Hodiny jsou uspořádané tak, aby vyučování upoutalo pozornost žáků, udrželo jejich zájem a podpořilo jejich aktivitu cestou společného prožitku.

Atraktivní design

Dnešní teenegeri upoutá vizuální, vtipný a kvalitní obsah. Pro Vás je srozumitelný, funkční a ověřený v praxi na stovkách žáků.

Inteligentní humor

Umění má tu funkci, že by mělo lidi především bavit, zasmát se, být krásné, zároveň chytré a na nějaké úrovni s člověkem zarezonovat.

Ohromíte vědomostmi

Zazáříte jako expert na umění. Budete pomocí e-booku snadno realizovat výuku, která v žácích vzbudí přirozenou zvědavost.

Splníte cíle RVP pro ZŠ

Žák interpretuje umělecká vizuálně obrazná vyjádření současnosti i minulosti; vychází při tom ze svých znalostí historických souvislostí i z osobních zkušeností a prožitků.

Ukázka eBooku ZDARMA